Devotament

Astăzi am terminat de citit o carte extrem de motivantă şi o adevărată sursă de inspiraţie.  Este vorba despre viaţa marelui evanghelist Dwight L. Moody.
H. Varley spunea :” Lumea încă nu a văzut ce poate face Dumnezeu în omul, cu omul şi prin omul care este pe deplin încredinţat Lui.” Acestea au fost spuse la scurt timp dupa ce l-a cunoscut pe Dwight L. Moody. Recomand cu căldură să citiţi măcar o carte despre Moody. Este incredibil ce impact a avut acest om asupra umanităţii, deoarece în viaţa Lui a domnit pe deplin Dumnezeu. Mulţi dintre cei atinşi de Dumnezeu prin Moody au avut o influenţă incredibilă la rândul lor asupra omenirii. În ajunul morţii Moody rostea:”A vedea steaua Domnului este bine, dar a-L vedea faţă în faţă e mult mai bine[...] Pământul se depărtează, cerul de deschide în faţa mea.” Iată cateva lucruri care au facut din acest om un titan al credinţei:
1. Moody a fost un om pe deplin predat Domnului.
2. A fost un om al rugăciunii.
3. A studiat adânc şi practicat Biblia.
4. A fost un om smerit.
5. A fost cu totul eliberat de iubirea de bani.
6. A fost mistuit de o dorinţă înflăcărată pentru mântuirea celor pierduţi.
7. A fost îmbrăcat cu putere de Sus.
Mâine încep a studia o altă carte pe care o aştept cu nerăbdare de când mi s-a recomandat. Abia aştept!
O cunoştinţă spunea:” Coincidenţa este modul lui Dumnezeu de a-şi proteja anonimatul.” Cât adevăr! Eu, personal nu cred în coincidenţe cu atât mai mult cu cât aceste cărţi au venit la momentul potrivit în viaţa mea, dezvoltând în mine mai mult ceea ce El a sădit. Nici nu pot descrie în cuvinte ce înseamnă Dumnezeu pentru mine şi modalităţile prin care El îmi arată zi de zi ce înseamna a gusta din viaţa cu El. E un gust unic, de neînlocuit.