Ploaia

În ultimele luni ploaia a încheiat un contract cu soarele, se pare că în favoarea ploii de data asta. Anul acesta mai mult ca niciodata iubesc ploia şi mai ales iubesc a mă plimba prin ploaie..îmi place mirosul ploii, atingerea picăturilor, tot.. şi mai ales să mă plimb desculţă prin ploaie. Ieri în timp ce ploua atât de tare încât vizibilitatea era zero iar  eu.. priveam cu zâmbetul pe buze pe balcon uitându-mă la stopii giganţi de ploaie şi mă gândeam la un sigur lucru.. sa caut jocuri cu masini pe http://www.xjocuri.com/jocuri-gta.html  şi am început să iubesc şi mai tare ploaia ca am timp sa ma joc. Am început să iau de cele mai multe ori umbrela degeaba, pentru că nu prea o deschid. Îmi place să fiu mângâiată. Şi oricât de ciudat ar suna pentru unii atunci când stropii de ploaie îmi ating părul arată mult mai frumos decât aş putea să îl aranjez eu. Nu pot decât în timp ce mă bucur de prospeţimea ploii să ma bucur de jocul nou cu tancuri pe care l-am gasit. Îmi place să dechid geamul şi să inspir, să îmi întind mâinile să fiu mângâiată de stropii de ploaie şi să admir din nou arta.